5 Mart 2013 Salı

"50.Gün" Kutlamaları :)

Geçen haftanın akıbetine uğramamak ve tüm yazıları son dakikaya sıkıştırmamak için bugün ilk fırsatta (ki o da sabahın 8'inde işlere dalmadan önce oluyor) yazıyorum kısa da olsa, herkese günaydınnnn!

Dün akşam Banujum'un yeni taşındığı evi için bir "ev ısıtma partisi" yaptık (bir yandan da ben kendi kendime 50.günü geride bırakmamı kutladım bu arada sessizce). Banu (kendi de diyette olmasına rağmen) diğer misafirlerini de düşünerek bizim şahane hazırlıklar yapmış ama beni (ve tabii kendisini) biraz ayrı tutarak ayrıca ikram düşünmüş. Öncelikle kendisini buradan koskocaman öpüyor ve harika evsahipliği için teşekkür ediyorum!

Soframızın bir kısmı bu fotoğrafta var ve evet bendeniz bu sofrada görünenler içerisinden sadece salata yedim (biraz da evde kendi hazırladığı diyete uygun yoğurtlu ve acılı domatesli dip soslardan aldım tabağıma) :


Bu sofraya daha sonra diyettekiler için kabak & patlıcan & brokoli ile fırında pişmiş tavuk göğsü, diyette olmayanlar için pizza eklendi efendim :)

Bu noktada bir de şunu söylemem lazım: öğleden sonra ara öğünlerinin kaldırılması beni pek etkiledi dün, sanırım geçen günler içerisinde alışmışım o iki bisküvi ya da bir meyveye, müthiş bir başağrısı yaşadım yemek yiyene kadar. Su da fazla içememiştim dün (normalime kıyasla) o nedenle korkarım yemeklere saldırdım resmen ve her zaman yiyeceğimden biraz daha fazla yemiş olabilirim. Bu sabah konuştuğum G.cim "azıcık yedin" dese de, ben hala midemi dolu hissediyorum dün akşamdan sonra. Daha dikkatli olmakta fayda var bundan sonra. Sadece yağsız pişmiş tavuk & sebze ile salata da yemiş olsam, demek ki midem artık iyice küçülmüş. Bu iyi haber olsa gerek! ;)

Tek üzüntüm dün akşam eve varış saatim ve yorgunluğum nedeniyle Jillian'ı boşlamış olmam açıkçası. Bugün telafi edeceğim elbet ama bu, başladığım günden bu yana (ki takvimime göre bu 19.gün demek oluyor), ikinci Jillian firem. 17 gün yapmışım, bu akşam 18.yle devam edeceğim strese kapılmadan.

Günü kısaca toparlamak ve "yeni listemiz"in dün bana verdiklerini görmek için aşağıya buyrunuz efendim:


50.gün
07:45
1 dilim çavdar ekmeği
 
bir dilim beyaz peynir
 
2 adet yeşil zeytin
 
2 adet siyah zeytin
10:30
1 elma
 
2 ceviz
12:45
tarhana çorbası
 
4 kaşık tavuk sote
 
marul + kırmızı lahana
 
haşlanmış karnabahar
 
zeytinyağlı pırasa
17:15
sütlü kahve (şekersiz)
20:00
sebzeli tavuk göğüs
 
salata & kırmızı biber
 
"light" yoğurt ve domatesli sos


Son olarak: o sofrada gördüğünüz mis gibi kek (kalıpta olan değil, servis tabağında olan) Banu tarafından elde ve evde yapılmış olup tamamen diyete uygun olduğu için sabah benimle şirkete geldi ve bir dilimi mideye kahvaltı olarak indi. Banu: şahane olmuştu, ellerine sağlık ve çok çok teşekkürler!!

Herkese de ayrıca öpücükler!

7 yorum:

  1. Selam Asli,
    Pekkiiii nerde diyete Uygun süper kekin tarifi?
    Olmuyo ama .komsuda piser bizede düser Di Mi?😋
    Benide etkiledi 2.aranin yoklugu Birde aksam erken yenmesi😡kolay gelsin diyelim.....Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şulecim arkadaşım e-mail olarak gönderdi, akşam ekleyeceğim hem keki hem de dip sosları :)

      Sil
    2. Merhaba Asli, bende daha 1. Haftanin 9. Gunundeyim ve her sabah once senin bloga bakiyorum ve motive oluyorum, ayrica cok icten ve samimisin, sen hep yaz emi ;)
      Yagmur

      Sil
    3. merhaba yağmur, pek memnun oldum "tanıştığımıza" :)

      çok teşekkür ederim, sohbet ede ede biriktirelim burada anlatacaklarımızı.

      sevgiler & başarılar!!

      Sil
    4. Bende cok memnun oldum ;) insallah bende senin Gibi basarabilirim, sevgiler
      Yagmur

      Sil
  2. Ben de istiyorum diyete uygun kek, hatta tarif istemiyorum kendisini istiyorum :P

    YanıtlaSil